European Union
  • log in
  • create an account

Admission for studies 2021/2022

switch registrations cancel selection

The list of studies displayed on this page is limited to the selected registration. If you want to see the rest of the offer, select a different registration.

Witamy w Systemie Internetowej Rejestracji Kandydatów na studia na rok 2021/2022

AKTUALNOŚCI REKRUTACJI (na stronie uczelni)

ZOBACZ OFERTĘ STUDIÓW

KOMPLET DOKUMENTÓW (wykazy dokumentów)

TERMINARZ REKRUTACJI

ZASADY REKRUTACJI

WIĘCEJ INFORMACJI O REKRUTACJI (opłaty, komplet dokumentów, itd.)

REJESTRACJA KROK PO KROKU

Kontakt z nami: 
email: rekrutacja@aps.edu.pl

Uwaga: przerwa w pracy Komisji rekrutacyjnej w okresie 01.08 - 31.08

Problemy techniczne związane z działaniem systemu IRK
email: irk@aps.edu.pl
(w okresie od czerwca do września)

Uwaga: przerwa w pracy Komisji rekrutacyjnej w okresie 01.08 - 31.08

Odwołania od decyzji Komisji rekrutacyjnej o odmowie przyjęcia na studia

 

 

 

Odwołanie od decyzji o odmowie przyjęcia na studia wydanej przez Komisję Rekrutacyjną należy kierować do Rektora APS w terminie 14 dni od daty otrzymania listem poleconym ww decyzji.

Decyzje o odmowie przyjęcia na studia, dostępne w systemie IRK mają (z formalnego punktu widzenia) jedynie charakter informacyjny - Decyzje o odmowie przyjęcia na studia zostały wysłane listem poleconym (za potwierdzeniem odbioru) po 2 sierpnia.

Odwołanie powinno być sporządzone według wzoru, który zamieszczamy poniżej:

Odwołania można składać:

1) za pośrednictwem skrzynki ePUAP, adres do wysyłki odwołań (należy kliknąć na link będąc już zalogowanym do ePUAP): https://epuap.gov.pl/wps/myportal/strefa-klienta/katalog-spraw/opis-uslugi/pismo-ogolne-do-urzedu/aps

 

 

2) wysłać listownie na adres uczelni: Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej, ul. Szczęśliwicka 40, 02-353 Warszawa, z dopiskiem: "Do Rektora APS - Odwołanie od decyzji Komisji Rekrutacyjnej"